Czy tylko ja zawsze miałam problem z zarządzaniem swoim czasem?Nigdy nie potrafiłam się zorganizować.Pewnie wynika to też z mojego lenistwa,bo często zamiast od razu brać się do pracy to zostawiam wszystko na ostatnią chwilę,a później nie mam pojęcia w co ręce włożyć.Ale postanowiłam jeszcze raz spróbować nauczyć się wydzielać czas na wszystko w taki sposób,żeby nigdy go nie brakowało i wszystko było zrobione.Jak znalazłam motywacje do ponownego działania?O tym w następnym poście.Teraz chciałam wam tylko powiedzieć,że bardzo ważne jest,aby na wszystko odpowiednio wydzielać sobie czas.Nigdy nie byłam fanką zapisywania co od której do której robię,bo to bez sensu.Wiadomo,że z jedną czynnością zejdzie nam się dłużej lub krócej(oczywiście pomijam czynności typu praca,zajęcia w szkole czy na uczelni,bo one naturalnie mają wyznaczone godziny).Jednak warto spisywać sobie co danego dnia chcemy zrobić i odznaczać wykonane czynności,bo to też jest sposób na osiąganie małych celów.Nie wiem jak wy,ale ja kiedy wykonam wyznaczone sobie na dany dzień zadania to czuję się w pewnym sensie spełniona,bo zrobiłam wszystko co chciałam.A spisywanie wszystkiego na kartce pomaga to wszystko zebrać do kupy i o niczym nie zapomnimy! :)
A co jest pomocne w planowaniu?-Oczywiście kalendarz!
Przepraszam za jakość,nie ma to jak słaba kamerka w laptopie...
A co jest pomocne w planowaniu?-Oczywiście kalendarz!
Przepraszam za jakość,nie ma to jak słaba kamerka w laptopie...
jak zawsze napisane na najwyższym poziomie :)
OdpowiedzUsuńno wiadomo,że plan trzeba ułożyć w odpowiedni sposób i dopasować go do siebie i nie można brać na siebie też zbyt wielu obowiązków na dany dzień,bo możemy nie wyrobić się z czasem a to tylko będzie nas stresowało i zniechęcało :) monotonia też nie jest wskazana,ale powinniśmy również pamiętać,aby wyznaczać czas na odpoczynek,bo nasze ciało i umysł potrzebują czasu,aby się zresetować i później działać na najwyższych obrotach!
OdpowiedzUsuń